سلام دوست عزیز به وبلاگ خودت خوش اومدی،لطفا با نظر ارزشمند خودت من رو در بالا بردن کیفیت این وبلاگ یاری کن.با تشکر مدیر وبلاگ
نکونام پولکی است و به درد استقلال نمي‌خورد ؛ دوست دارم پرسپوليس در تمام بازي‌هايش جز دربي برنده شود

يکشنبه شب مراسمي به منظور تقدير و تجليل از داريوش ارجمند پيشکسوت هنر کشورمان برگزار شد که امير عرب از دوستان نزديک امير قلعه‌نوعي ميزبان اين مراسم بود. در اين مراسم بزرگداشت چهره‌هاي سرشناسي از جمله قلعه‌نویي، رحمتي، عمران‌زاده، محسن افشاني و... حضور داشتند. سامان گوران هم که از چهره‌هاي مطرح خنده بازار بود و به خاطر تقليد صداي دايي حسابي سرو صدا بپا کرد هم براي حاضرين برنامه اجرا کرد. گوران در اين مراسم برنامه اجرا کرد اما به خاطر رفاقتي که در حال حاضر با دايي دارد ديگر اداي سرمربي پرسپوليس را در نياورد. او مدام اخبار استقلال را پيگيري مي‌کند و ارتباط خوبي هم با استقلالي‌ها دارد. به همين خاطر در خصوص اين مراسم و اوضاع و احوال استقلال گفتگوي جالبي با او داشتيم که حرف‌هاي بي‌پرواي او را مي‌خوانيد:

 

* مراسم بزرگداشت ارجمند چطور بود؟

- مراسم خيلي خوبي بود و دوستانم را ديدم ولي مي‌دانم براي چه با من تماس گرفتيد و مي‌توانم حدس بزنم!

 

* پس بگو باز هم اداي دايي را درآوردي؟

- اصلا دنبال حاشيه درست کردن نباشيد چون من اداي آقاي دايي را درنياوردم و حتي به آقاي عرب هم گفتم نمي‌خواهم رفاقتم با دايي خدشه‌دار شود.

 

* يعني هيچ حرفي در اين رابطه نزدي؟

- فقط گفتم از آقاي دايي چيزهاي زيادي را ياد گرفتم. فقط گفتم، خدا دايي را بغل کرده و دوست دارم پرسپوليس در تمام بازي‌هايش جز داربي برنده شود.

 

* در حالا حاضر ارتباط خوبي با دايي داري؟

- بله، خيلي با هم خوب هستيم. حتي بعد از کنسرت شهرام شکوهي آقاي دايي اينقدر با من خوب شده بود که خودم هم باور نمي‌کردم. دايي خيلي با من خوب رفتار کرد حسابي با هم صميمي شده بوديم.

 

* آخرين بار چه زماني همديگر را ديديد؟

- در جام ستاره‌ها که در ماه رمضان برگزار شد من و آقاي دايي هر دو در تيم پدر خوب بازي مي‌کرديم. اما حيف که حذف شديم! ولي قول مي‌دهم سال آينده پديده شوم!

 

* اخبار استقلال را هم دنبال مي‌کني؟

- صددرصد... استقلال تيم محبوب من است و در جريان تمام اخبارش هستم.

 

* شرايط استقلال را در فصل آينده چطور مي‌بيني؟

- تقريبا استخوان‌بندي تيم حفظ شده و به نظر من استقلال امسال مي‌تواند باز هم قهرمان شود. نکته خوبي که امسال در استقلال وجود دارد بازگشت نيکبخت بود.

 

* پس به نظرت قلعه‌نویي کار خوبي کرد.

- بله، انگيزه نيکبخت به استقلال کمک مي‌کند. نمي‌خواهم بگويم استقلال در اين چند سال در جناح چپ کسي را نداشته اما به خوبي نيکبخت نبودند. نيکبخت براي نشان دادن خودش انگيزه دارد. به هر حال يک بازيکن اشتباهاتي مي‌کند. اگر نيکبخت در اوج از استقلال نمي‌رفت مي‌توانست جايگزين خوبي براي فرهاد مجيدي از لحاظ محبوبيت باشد.

 

* پس رفتن به پرسپوليس اشتباه بود؟

- بله، چون او مي‌توانست محبوبيت زيادي داشته باشد و حتي همين حالا هم اين محبوبيت را دارد. بعضي از بازيکنان مثل مجيدي حتي علي موسوي هميشه محبوب هستند. ميلاد ميداوودي را خيلي دوست داشتند و يک استاديوم برايش بلند مي‌شدند اما او اشتباه کرد.

 

* با حضور او سمت چپ استقلال قوي مي‌شود؟

- در اين چند سال تکيه‌گاه تيم سمت راست بوده ولي امسال جناح چپ هم قوي مي‌شود ديگر پاشنه آشيل تيم نيست. ما به اين بازيکنان نياز داريم نه بازيکني که طاقچه بالا مي‌گذارد و الکي قيمتش را بالا مي‌برد.

 

* منظورت کدام بازيکن است؟

- همان بازيکني که قيمتش را بالا مي‌برد و درحد و اندازه‌هاي اين کار نيست. اين آدم براي استقلال کلاس گذاشته و ببينيد فصل قبل براي استقلال چه کار کرد؟ حالا برود و براي کودکان محک بازي کند يا در بازي با تيم 98 نفر اول عکس بياندازد. استقلال به اين بازيکن احتياج ندارد.

 

* مشخص شد که منظورت جواد نکونام است... اما او قراردادش را ثبت کرد؟

- ثبت کرد که کرد! او به چه درد استقلال مي‌خورد وقتي دلش با استقلال نيست. مي‌گويند پولکي نيست ولي تا حرف پول مي‌شود مصاحبه مي‌کند. از اين آقايي که ادعاي کاپيتاني دارد چه ديديم؟ سر داستان مهدي رحمتي هم من پشت سيد هستم. مهدي بچه پاکيه و اصلا مثال زدني نيست!

 

* اما مسئولان باشگاه خيلي تلاش کردند تا نکونام در استقلال بماند؟

- آقاي فتح الله زاده مدير خوبي است ولي اشتباه کرد. به قول خودشان شاه ماهي را نگه داشتند تا در فصل نقل و انتقالات کم نياورند، همين!

 

* جدايي مجتبي جباري به ضرر استقلال است؟

- جباري از شرايط راضي نبود و حق هم داشت. او مي‌خواست شرايط ايده‌آل باشد که نبود. پولي که از سپاهان مي‌گيرد حلالش باشد چون استقلال را دوست دارد. مجتبي هم اهدافي دارد و از اول هم او راست گفت. مشکلش پول بوده و از کسي هم نمي‌ترسد. اما نکونام مي‌گويد اهل پول نيست ولي همه از وزارت ورزش تا بقيه بسيج مي‌شوند تا به خاطر پول نرود.

 

* به نظرت براي جباري جايگزين هست؟

- آندرانيک مي‌تواند به تيم کمک کند و اگر فرهاد هم عقب‌تر بازي ‌کند مي‌تواند پاسور خوبي شود. وقتي جباري رفت فقط ناراحتي من اين بود که حالا چه کسي فرهاد را تغذيه مي‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • همیاری
  • فروش بک لینک انبوه
  • ---- --

    ابزار وبلاگ